Unreal3.2 Tüm özel konuşmaları belirtilen kanalda göstermek

Aytac

nicktag
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
395
Tepkime puanı
144
Puanları
43
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Bu paylaşacağım modülse, sadece özel görüşmelerini belirtilen kanalda göstermeye yarıyor.

Modül içerisinde birtakım rumuzları MUAF tutmanız için, kodlar ekledim. Bu kodlar içerisine muhakkak Servis rumuzlarını ekleyiniz. Aksi taktirde nick identify komutlarına kadar belirtilen kanalda gösterilir.

m_monitor.c modülü;

Kod:
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif


#define Monitor "#Entrance"

DLLFUNC char *m_monitor(aChannel *, aClient *, aClient *, char *, int);

ModuleHeader MOD_HEADER(m_monitor)
 = {
 "m_monitor",
 "Özelde geçen diyalogları kanala yansıtma by Entrance",
 "Özelde geçen diyalogları kanala yansıtma by Entrance",
 "3.2-b8-1",
 NULL
};


static char *muafnicklistesi[] = {
  "Entrance",
   NULL
};

static int muafnick_list(char *nick) {

 char **mlist;

 for (mlist=muafnicklistesi; *mlist; *mlist++)
 {
 if (!strcmp(nick, *mlist))
   return 1;
 }
   return 0;
}

DLLFUNC int MOD_INIT(m_monitor)(ModuleInfo *modinfo)
{

HookAddPCharEx(modinfo->handle, HOOKTYPE_USERMSG, m_monitor);
 return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC int MOD_LOAD(m_monitor)(int module_load)
{
 return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_monitor)(int module_unload)
{
 return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC char *m_monitor(aChannel *chptr, aClient *sptr, aClient *acptr, char *text, int notice)
{
  
if (IsULine(sptr)) {
return text;
}

  if (!muafnick_list(sptr->name))
  if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn)
   sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s  :Kullanıcı: -> \2%s\2 Kullanıcısına -> \2%s\2  Mesajı -> \2%s\2", 
   Monitor, sptr->name, acptr->name, text);
return text;
}
 
Geri
Üst